Scouts Noord naar de LSW!

Na het winnen van de RSW mocht de scoutsploeg “The Wave” van Scouts Noord afgelopen Pinksterweekend naar de Landelijke Scouting Wedstrijden (LSW) in Baarn.

Tijdens de LSW worden scouts getest op échte Scoutingvaardigheden, zoals kamperen en het werken met GPS. Maar dat is niet het enige: ook theater-, sport- en creatieve activiteiten komen aan bod. Het belangrijkste tijdens het weekend is een goede samenwerking. De eigen leiding blijft thuis en dus moeten de scouts het helemaal zelf doen. Alleen met een goede samenwerking en communicatie kunnen grenzen verlegd worden.

Flora, Kee, Dottir, Joep, Wout, Ruben en Timo (ploegnummer 73) hebben laten zien dat ze goed kunnen samenwerken. Met de 58ste plaats (van de 112 ploegen) hebben ze een mooi resultaat behaald. Maar belangrijker nog: ze hebben een heel erg gaaf weekend beleefd en zijn een unieke ervaring rijker!

Kijk voor meer informatie over de LSW op lsw.scouting.nl.

foto’s: Scouting Nederland, LSW

Your comment